Вирішення нетипових та уникальних виробничих задач

НА ДАНИЙ МОМЕНТ ЦЯ СТАТТЯ ЗНАХОДИТЬСЯ У РОЗРОБЦІ

Перш ніж пояснити важливі рішення, що стосуються окремого продукту або процесу виробництва нового продукту, давайте розглянемо деякі основні концепції.


  • Продукт.

Все, що є на ринку і яке може задовольнити певні потреби чи бажання шляхом придбання, використання або споживання, називається продуктом. Це може приймати форму фізичних речей, послуг, ідей і людей і т. Д.


  • Рівні продукту.

Продукт може складатися з наступних трьох рівнів.

  1. Основний продукт.
  2. Актуальний продукт.
  3. Доповнений продукт.

  • Класифікації продукту .

Продукт в основному поділяється на три категорії, які полягають в наступному:

    1. Міцний продукт може бути використаний протягом більш тривалого періоду часу.
    2. Недовговічний продукт споживається швидко, т. Е. Одноразове або більш ніж одне використання.
    3. Послуги – це нематеріальні, невіддільні і швидкопсувні емпіричні вигоди, які не призводять до володіння чим-небудь.


    • Процес виробництва продукції

    Кожен процес виробництва продукту починається з визначення ідеї, є певні рішення, які повинні бути прийняті належним чином, щоб переконатися, що продукт або послуга будуть успішними на ринку. Такі рішення щодо одного продукту відносяться тільки до цього продукту, і вони полягають у наступному.

    1. Атрибути продукту.
    2. Брендинг.
    3. Упаковка.
    4. Служба підтримки продуктів.


    1. Атрибути продукту.
    Коли проводиться новий продукт, в нього включаються певні переваги, які повинні бути належним чином доведені до споживачів в формі атрибутів продукту. Атрибути продукту включають в себе:

    • Якість продукції.
    • Особливості продукту.
    • Стиль продукту і дизайн.


    Якість продукту.
    Якість використовується для позиціонування продукту в свідомості клієнтів. Якість продукту може бути виміряна в наступних двох аспектах.
    1. Рівень продуктивності, який є належним функціонуванням основного призначення продукту.
    2. Консистенція, яка є належним функціонуванням продукту протягом більш тривалого терміну. ​​
    Обидва ці елементи необхідні для того, щоб будь-який продукт приносив користь своїм клієнтам.


    Особливості продукту.
    Функції додані в продукт, щоб зробити його конкурентоспроможним та ефективним на ринку. Продукт може містити одну базову функцію або набір функцій. Особливості фактично збільшують цінність продукту. Але бізнесу складно вирішити, які функції слід додати в продукт, щоб зробити його ефективним. Причина в тому, що кожна додаткова функція збільшує вартість цього продукту, що, в свою чергу, збільшує його ціну.


    Один із способів з’ясувати необхідні функції в новому або існуючому продукті – опитування ринку, в ході якого представники бізнесу задають клієнтам наступні питання.
    • Як покупці відчувають продукт?
    • Які функції вони цінують? < br> • Які нові функції слід додати в продукт?

    Таким чином, компанія може знайти безліч нових функцій для свого продукту і зробити остаточний вибір, порівнявши вартість кожної функції з її відносною вартістю.


    Стиль продукту і дизайн .
    Стиль визначається як зовнішній вигляд продукту. Хороший стиль відображає приємне відчуття при погляді на відповідний продукт. Насправді стиль – це більш вузьке поняття, пов’язане з фізичним зовнішнім виглядом продукту. Але дизайн продукту – більш глибока концепція, ніж його стиль. У випадку з дизайном продукту це не тільки кидається в очі, але і корисно в його виконанні.
    Бізнес-організації зберігають ефективний стиль і дизайн своїх продуктів, щоб підвищити їх цінність за рахунок підвищення продуктивності і зниження витрат, що призведе до конкурентної переваги .


    2. Брендинг.
    Під брендом розуміється будь-який символ, назва, дизайн, знак, термін або набір з усіх, які вказують на продавця або виробника продукту. Бренд розглядається як важлива частина продукту, так як покупці сприймають ефективність продукту на основі його брендингу. Сьогодні ніщо в світі не проводиться і не продається без належного бренду. Є певні переваги, пов’язані з брендингом, які полягають в наступному.

    • Клієнт може легко відрізнити корисний продукт від списку альтернативних варіантів.
    • Якість продукту відображено в його специфічному брендінгу.
    • Клієнт знає, що він буде отримувати однакову перевагу, продуктивність і якість кожний раз при покупці аналогічного бренду.
    • Продавці фірмових товарів також отримують певні особливі переваги.
    • Брендинг забезпечує основу, на якій можна побудувати ефективну історію про особливості і якості продукту.
    • Правовий захист від наслідування певними характеристиками продукту з боку конкурентів забезпечується за допомогою брендингу.
    • Сегментація ринку також полегшується за рахунок брендингу.
    Брендинг складається з наступних елементів: < / u>
    1. Бренд.
    Бренд означає будь-яке ім’я, знак, символ, термін або набір всіх елементів, які можуть вказувати на продавця або виробника цього продукту.
    2. Цінність бренду.
    Він визначається як цінність бренду з точки зору його впізнаваності імені, високу лояльність до бренду і сильних асоціацій з брендами, а також активів, таких як торгові марки, патенти і т. Д. Сильні бренди розглядаються як активи, які привернуть покупця. Важливим завданням відділу маркетингу бізнесу є розвиток, підтримка і підвищення впізнаваності бренду і лояльності на ринку. Є багато переваг, пов’язаних з високим капіталом бренду.


    3. Упаковка.
    Проектування і створення зовнішньої упаковки або контейнера для продукту розглядається як його упаковка. Упаковка містить наступні типи обгорток:
    1. Зовнішня обгортка або вторинна упаковка, яка викидається після використання продукту.
    2. Внутрішня обгортка або первинна упаковка, яка покриває продукт до кінця його використання (Тюбик із зубною пастою).
    3. Упаковка, яка використовується для зберігання і доставки товару.
    Основною метою упаковки є забезпечення засобів захисту продукту від будь-яких пошкоджень або шкоди. Але упаковка може використовуватися для інших важливих функцій, таких як залучення уваги покупців, відображення якості продукту, щоб його можна було легко продавати.
    4. Служба підтримки продуктів.
    Суб’єктам господарювання слід пропонувати інші важливі послуги з підтримки продуктів, такі як послуги з ремонту та технічного обслуговування, кредитування і т. Д. Ці додаткові послуги привертають велику кількість клієнтів і зроблять їх лояльними в довгостроковій перспективі.